Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

En slemmig torsk :P

Av Tess Dess Nea - 19 maj 2011 08:50

Okej så här är det, anledningetn till att jag sitter här och skriver så tidigt på morgonen är för att hinna före Dess.  Jag vill ju vara den som ger er tipset om världens konstigaste låt som man aldrig lär glömma. En slemmig torsk. Allt började för några dagar sedan då jag satt inne i mitt och linneas rum och hade panik- riktig panik för ovanlighetens skull. Helt plötsligt får jag infallet att söka på torsk på Spotify. Gissar vad jag hittar, jo en låt som heter en slemmig torsk.   När jag visade låten för Dess blev hon så frälst att hon ringde upp sin lilla kille och tvingade honom att lyssna på den, och han blev också frälst.    Så kom ihåg nu allihop om någon tipsar er om denna sjuka torsklåt, så var det vi som började sprida den runt till folk!


Var nåt mer jag borde berätta tror jag men kommer inte på vad... Kanske är det för att jag äntligen köpt kakor och inte kan tänka på annat än att äta upp varenda smula. För er som inte vet har jag under hela gårdagen gått runt och tjatat om mina chokladkakor, ni vet de där kakorna med små chokladbitar i som är så jävla goda. I alla fall gick det så långt igår att jag nästan gick och köpte kakor halv åtta på kvällen, men kände mig lite halvt störd av att ens tänka tanken så det blev inget med det. Men nu (halv nio i morse) har jag alltså gått fram i regnet för att köpa dessa underbara små saker. Mums mums.


Ja i alla fall det jag vill ha sagt är en slemmig torsk en slemmig torsk i en brödrost!


//   Tess

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards