Direktlänk till inlägg 16 maj 2013

Gud va varmt

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd :DJa va har hänt med mig kanske ni undrar? Kallade den coolaste tjejen i världen just sig själv patetisk?:p ja kära läsare och förföljare det gjorde jag!:D har precis gått en halv mil till en tenta för att jag inte ville gå på en buss och inte råka missa att gå av! Just nu sitter jag på ett tåg som nästan kväver mig med sin värme! Och ja det är enbart vagnen jag sitter i som saknar ac! Så varför sitter jag här? Jo för jag brås på Dess, jag är en patetisk sak (kan dock tillägga att dess inte är patetisk i mina ögon men nu får busalisa skylla sig själv):D ja alltså jag sitter här för att det vore skumt att resa sig från vagnen när man väl sitter där^^ haha nej inte alls stört!:DVa mer har hänt mig då? Ja jag saknar precis som vissa andra de tre3vliga, och eftersom jag är lite i ett patetiskt mood som sagt väljer även jag att skriva ut min kärlek här, för man kan ju inte ha kontakt med det där folket i verkligheten liksom :D Tur man har sorkar och surrikatbarn nära ^^ särskilt om de har paddepelle ben! Annars hade det inte gått att klara sig! Hade man bara haft ett svin här med vore det allra mest perfekt! <3 men ja kan avslöja att jag köp fina slickepottar till en människa på morsdag med små svin på! Kändes rätt men ja det får va vår lilla hemlighet! Inget skvallrande^^Nu ska man i alla fall snart iväg och äta glass snart Jum, Jum! Sen blir det till att ladda upp inför att vissa delar av gänget ska se på darin!:) ja vi ska ju inte se han förren lisseberg, men när jag ser den där killen som jag känner mig som en nekrofil kring ikväll på melodifestivalen så blir det taggi tagg!:DHa det bra galna djur:p//tess

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Av Tess Dess Nea - 29 november 2012 12:19

Hej hej hej!   Tre stycken hej, precis lika många som vi trevliga! Snart ska vi tillbaka till ett ställe där sagan om de tre trevliga en gång startade, vilket är den gulliga staden Halmstad (inte så svårt att gissa kanske?). Där ska vi se den  ef...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards