Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Skyll inte på Hugo!!:D

Av Tess Dess Nea - 5 september 2012 08:10

Pluggis jag? Nej nu får du allt skämmas lilla dess! Hur kan man kalla en tjej som sitter på skolan en timme innan skolan börjar helt själv på en väldigt obekväm stenbänk (det fanns bara det och golvet att välja på, vilket oturligt nog också är gjort av sten) för pluggis?:0 Ja i alla fall! Senaste tiden har det hänt mkt! Jag har varit på matfestivalen och ätit stark mat (ja den här maten var faktiskt stark, inte alls som mjölkmakaroner, jag har vittnen). Och ja som vi alla vet (eller ja jag har läst flera sidor om det sen jag började skolan) så är det väldigt viktigt att som svarade att ha bevis och vittnen (visst kan vara viktigt för käranden i ett senare skede igen att kunna försvara styrka sitt) nej jag är inte alls på väg att bli advokat:D Haha ja i alla fall! Det var också mitt val av studier som gjorde att jag igår tvingades ställa mig inför över femtio obekanta människor (eller ja de går i min fraktion/klass) och prata om lagar! Känndes lite så där men konstigt nog behövde jag inte föras till sjukhus på grund av svimmningsanfall^^ Men ja det var inte mina studier som förde mig samman med en inneboende till en inneboende! Det var det min dude som gjorde! Eller ja rättare sagt hans kompis som tydligen bestämt sig för att sno vår skyddsling och diskpojke!! Inte kul kan jag säga inte kul!!!:( för nu står disken där hemma å ropar hans namn Hugo Hugo !!!:D haha Nej men ska väl inte klaga!! Jag har ju nu fått ett hem!! Så om två tre veckor blir det flytt igen! Å den här gången har vi inte handlat på blocket!! Konstigt va? Anledning? Jo vi blev blåsta på två lägenheter men ja äntligen har jag ett hem!!! Men fan va bra det hade vart med en diskpojke!!:p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards