Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Tess Dess Nea - 8 maj 2011 22:40

Okej här kommer en uppdatering från min patetiska helg. Dess har vart hemma hela helgen och Linnea har vart i Danmark så min helg såg ut att bli ensam. Men så tittade mamma och Linnea ner hit i lördags och det blev en del shopping, så nu är avslutningskläder och en ny parfym inköpt samt en massa andra kläder    Idag har dagen dock varit lite annorlunda. Jag har för det första varit helt själv här i Halmstad. För det andra har de andra som bor här varit riktigt trevliga.   Kommer ni ihåg att vi klagat på hur de bbettet sig? Det verkar vara slut med det nu (håller tummarna). Idag var de faktiskt nästan normala. Och igår frågade de om jag ville sitta med dem... Har jag somnat och hamnat i en annan värld?  


 Jag tror inte det för än en gång har min förbannelse förstört en fest   Alltså första gången min lilla förbannelse uppdagades var när människorna från skövde ställde in en fest. Idag ställdes grillningen för alla små LBS:are in. Lite sorgligt då jag hoppats träffa lite fölk. Som tur var kom Linnea hem idag så nu har jag någon att trackasera.   Eller ja.. Sabba för, för varje gång jag säger ett ord kommer hon längre och längre ifrån att göra klart sitt svenska nationella tills imorn :) Men ja, ska jag vara ärlig orkar jag väl inte prata så mycket, är faktiskt helt slut (ni som känner mig vet att om jag inte pratar då är något riktigt fel   )


//   Tess

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards