Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

Heaven doesn't seem far away!

Av Tess Dess Nea - 11 oktober 2012 22:05

Ja så var dagen här! Den dag man aldrig trodde skulle komma så länge man levde! Att någon som betyder så mycket som ens älskade lillasyster gör, skulle gå bort så tidigt finns inte!<3 att gå på hennes begravning är rent av sjukt! Förfärligt! Det går inte att fatta! Jag kan inte fatta att du snart varit borta i två veckor! Känns som att allt hände så nyss men ändå för så längesedan! Ändå har det inte sjunkit in! Det går inte att fatta att det var du lilla sak som låg där i kistan! Den lilla som fixade håret på delar av oss tre3vliga inför balen i våras! Du som skulle bli en superfrisör å som flera av oss ville ha som stylist! Vi ville till och med låsa in dig i garderoben för att alltid kunna få råd! Men nu är du alltså borta! Jorden är en ängel fattigare! Men i himlen är de nog glada nu! Där sitter du med din flock av pommar!<3 Å du vet att du alltid finns här nere med oss tre3vliga och speciellt med mig! Ditt svin till syster (ja du fick till och med mamma att kalla mig svin din buse)<3 Tyckte att det inte var mer än rätt att jag skulle skriva detta! Och att vår blogg skulle bli ett litet minne för dig!<3 min lilla älskade Linnea<3Nu vet vi i alla fall att änglar är något som finns och om någon ska kallas ängel så är det du! Jag vet att du finns där uppe och väntar och när vi levt för både oss själva och dig så ses vi igen! Å tills dess får du vaka över oss! Du och din hundflock!<3 tack för allt och vi ses igen!<3/// Tess (Vet att jag inte fått fram en miljontedel av allt jag vill säga, så jag kan nästan lova att det kommer komma en del sorgliga inlägg här innan allt lagt sig, för sorgen kommer alltid finnas där)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards