Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Tess Dess Nea - 4 maj 2011 19:04

Imorse snöade. Japp, till och med här i SÖDRA SVERIGE som jag tycker så mycket om att kalla det. Vart tog sommaren vägen liksom?


Jaja, Dagen idag sammanfattad i ord: Hm. Kommer inte på något bra. Vad sägs om att istället berätta om vår patetiska redovisning om rörelseenergi idag. Allt gick helt enligt planerna, vi stod framför spelutvecklingstreorna, ett gäng killar vi aldrig pratat med förut men som vår lärare tyckte var passande att vi höll redovisningen för.


Jag berättade mitt söta vindkraftverk och Linnéa hade en lite snabb fisksexualundervisning och sen.. sen kommer Theres Gatubarnet Sillen Ingermarsson och berättar om sitt vågkraftverk och fäller i slutet denna kommentaren, efter att ha berättat något så revolutionerande att vågor är långa: "Vilket är bra till skillnad från till exempel vindkraft"


Man undrar vad jag hade gjort för att förtjäna detta angrepp! Hennes underbara förklaring efteråt: "Jag kom inte på något annat att säga."


Bra att komma ihåg, för nästa gång jag ska ha redovisning.... då ska hon få igen.


//Dess   

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards