Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Tess Dess Nea - 3 maj 2011 17:09

Känner att den här bloggen börjar dö ut... Lite sorgligt kan tyckas. Därför ska jag göra en sammanfattning av allt som hänt tänkte jag :) Tisdags förra veckan var vi på Nolltre fem, ett coolt ungdomshus här i halmstad och såg på Danny! Kanske kommer det nån bild tagen av oss sen... På tal om bilder jag och Linnea har pluggat bilder nu, slutare bländare och iso- vi börjar fatta allt. Idag fick vi se på bilder och säga vad vi trodde... Det gick nog bra  


Kommer inte på mer att berätta om gångna tiden så går in på realtid istället :) Idag höll jag idrottslektion för galna LBS:are. Gick sådär tror jag. Roligast vara att se alla plågade ansikten under familjen Svensson (asså det var inte en familj som låg på alla LBS:are, utan det är faktiskt en plågsam lek) :)


Jo förresten igår hade vi en helvetesdag. Idrottsdag i blåsigt väder, utan tak över huvudet. Där fick vi sitta helt still i 3 timmar innan vi äntligen fick börja göra något. Det värsta var att se bussen åka förbi huset, och att chauffören inte ville stanna....


Hoppas ni (om det nu är nån som läser denna patetiska blogg) har det bra!

// Tess  

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards