Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Från ett uteblivet hej till 15 Kicks-besök på en dag

Av Tess Dess Nea - 14 oktober 2012 14:15

Hej alla och ingen som läser det här! Som ni kanske förstått är inte saker riktigt som vanligt längre. Men i ett försök att själv skriva av mig och visa mitt deltagande tänkte jag följa samma spår som föregående talare. Den lilla var en mycket söt och speciell, underbar tjej. Vår historia började med att jag inte hälsade på dig, vilket jag aldrig fick glömma efter det, när din syster ständigt påminde mig. Det är genom din syster som jag främst känner dig, och hon och jag kunde tidigt konstatera att vi hade samma blocketbesatta pappa, vilket innebär att även du och jag hade det gemensamt. En annan sak var att våra storasystrar har samma namn och nu börjar du som läser kanske undra ifall det är samma person jag pratar om? Men nej det är bara ett fall av den sällsynta antiskitsofrenin. Den som gör att när polisen stoppar en så kommer man undan fast man sitter på samma plats. Andra saker vi hade gemensamt var hundbesattheten och att vi skulle stalka var sin Lind (som Tess inte visste hur den såg ut och din var visst en uteliggare). Men sen finns det saker som skiljer oss åt. Jag är inge vidare på styleing och hår och nu när jag gjorde ett patetiskt försök att klippa luggen själv ser jag för bedrövlig ut. Inte alls så fin som när du gjorde min balfrisyr och sminkade mig. Tänker på dig varje gång jag använder min fondation som jag aldrig skulle köpt om det inte vore för de femton besök inne på kicks under samma dag som vi gjorde i Halmstad.
För att sammanfatta är jag är väldigt glad att vi hälsade tillslut så vi hann lära känna varandra lite grann och att du kunde vara med på några gulliga små tre3vliga-upptåg.<3

//Dess

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards