Alla inlägg under oktober 2012

Av Tess Dess Nea - 14 oktober 2012 14:15

Hej alla och ingen som läser det här! Som ni kanske förstått är inte saker riktigt som vanligt längre. Men i ett försök att själv skriva av mig och visa mitt deltagande tänkte jag följa samma spår som föregående talare. Den lilla var en mycket söt och speciell, underbar tjej. Vår historia började med att jag inte hälsade på dig, vilket jag aldrig fick glömma efter det, när din syster ständigt påminde mig. Det är genom din syster som jag främst känner dig, och hon och jag kunde tidigt konstatera att vi hade samma blocketbesatta pappa, vilket innebär att även du och jag hade det gemensamt. En annan sak var att våra storasystrar har samma namn och nu börjar du som läser kanske undra ifall det är samma person jag pratar om? Men nej det är bara ett fall av den sällsynta antiskitsofrenin. Den som gör att när polisen stoppar en så kommer man undan fast man sitter på samma plats. Andra saker vi hade gemensamt var hundbesattheten och att vi skulle stalka var sin Lind (som Tess inte visste hur den såg ut och din var visst en uteliggare). Men sen finns det saker som skiljer oss åt. Jag är inge vidare på styleing och hår och nu när jag gjorde ett patetiskt försök att klippa luggen själv ser jag för bedrövlig ut. Inte alls så fin som när du gjorde min balfrisyr och sminkade mig. Tänker på dig varje gång jag använder min fondation som jag aldrig skulle köpt om det inte vore för de femton besök inne på kicks under samma dag som vi gjorde i Halmstad.
För att sammanfatta är jag är väldigt glad att vi hälsade tillslut så vi hann lära känna varandra lite grann och att du kunde vara med på några gulliga små tre3vliga-upptåg.<3

//Dess

Av Tess Dess Nea - 11 oktober 2012 22:05

Ja så var dagen här! Den dag man aldrig trodde skulle komma så länge man levde! Att någon som betyder så mycket som ens älskade lillasyster gör, skulle gå bort så tidigt finns inte!<3 att gå på hennes begravning är rent av sjukt! Förfärligt! Det går inte att fatta! Jag kan inte fatta att du snart varit borta i två veckor! Känns som att allt hände så nyss men ändå för så längesedan! Ändå har det inte sjunkit in! Det går inte att fatta att det var du lilla sak som låg där i kistan! Den lilla som fixade håret på delar av oss tre3vliga inför balen i våras! Du som skulle bli en superfrisör å som flera av oss ville ha som stylist! Vi ville till och med låsa in dig i garderoben för att alltid kunna få råd! Men nu är du alltså borta! Jorden är en ängel fattigare! Men i himlen är de nog glada nu! Där sitter du med din flock av pommar!<3 Å du vet att du alltid finns här nere med oss tre3vliga och speciellt med mig! Ditt svin till syster (ja du fick till och med mamma att kalla mig svin din buse)<3 Tyckte att det inte var mer än rätt att jag skulle skriva detta! Och att vår blogg skulle bli ett litet minne för dig!<3 min lilla älskade Linnea<3Nu vet vi i alla fall att änglar är något som finns och om någon ska kallas ängel så är det du! Jag vet att du finns där uppe och väntar och när vi levt för både oss själva och dig så ses vi igen! Å tills dess får du vaka över oss! Du och din hundflock!<3 tack för allt och vi ses igen!<3/// Tess (Vet att jag inte fått fram en miljontedel av allt jag vill säga, så jag kan nästan lova att det kommer komma en del sorgliga inlägg här innan allt lagt sig, för sorgen kommer alltid finnas där)

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards