Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Blåst på en vink

Av Tess Dess Nea - 21 september 2012 11:35

Förlåt! Jag vet det var ett tag sedan lilla jag bloggade men nu är jag tillbaka igen!:D inte alls för att jag sitter uttråkad på ett tåg på väg hem som jag gör det utan helt för att jag saknar bloggen^^ ja okej kanske beror lite på det men om jag ska vara ärlig saknar jag bloggen!:) Men om vi ska vara rättvisa så är det inte bara jag som borde sägs förlåt!!!:) tkr sj borde skicka blommor nallar och allt annat möjligt till mig!! Här hade jag trott att jag skulle få se mina små djur! Om bara för en kort vinkning, men nej! Sj ska så klart välja att köra tågen en helt sjuk väg!!! Bra jobbat där!!:s men ja får se fram emot nästa helg istället!!:D Men ja helgen blir inte helt dålig!! Vet ni varför???:0 jo det är långhelg för mig (å ja ni andra små djur vet hur jag gillar, och tjatar om långhelger) :D dessutom ska jag bli nolla efter alla andra! Ja den planerade mini nollningen blev inte av förra veckan men nu jävlar är det dags! Jag en dude, och så lite sprit, och en utgång! FårVäl se vad som händer!!:DMen innan det ska jag färga håret! Igen? Tänker de som vet att jag gjorde det förra veckan! Har du din mupp färgat håret tänker alla ni andra!!:D å svaret är ja!!! Efter att min stolta pojkvän färgade mitt hår rött förra veckan ska jag nu färga om det igen!:) anledningen? Jo trots en mycket stolt flickvän och en ännu stoltare pojkvän (som faktiskt klarat sig bra) så måste jag nu färga även de tofsar blont hår som på något sätt blev missade förra gången!!:) så ja när ni ser mig nästa gång behöver ni inte bli förskrämda! Men akta er jag är som ni alla vet farlig!!:D <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards