Alla inlägg under juni 2012

Av Tess Dess Nea - 25 juni 2012 12:05

Så då har man hunnit landa igen efter en oförglömlig midsommar helg hos en riktigt trevlig person (klart hon är hon tillhör ju oss tre):D Allt började med en mysig fylla jag helst vill glömma. Tror vissa sprider något sjukt över mig eftersom jag alltid verkar få minnesluckor i deras närhet :D men ja det var gulligt att träffa alla gamla vänner igen! Så resten av helgen då? Jo jag precis som alla andra var en levande matbit till knotten, vi lyckades bada tre gånger (ja jag tillängnar dessa tre gånger till vår blogg å alla läsare) lika många som badgångerna. Vi fiskade å myntade det nya uttrycket akta snigeln!:p samma lilla djur lyckades också skapa den helt nya leken snigel till fleras stora glädje:) med andra ord en av de bästa helgerna på länge. I alla fall tills mardrömskörningen hem ägde rum:s vem var skyldig till denna? Jo självfallet den maniska lilla saken, ja jag pratar om mig själv.;) efter en felkörning kommer en sväng (eller ja som jag ser det en rak sväng, medandra ord en plan väg), å helt plötsligt befinner man sig på en gräskulle:0 men ja jag skriver ju detta så allt gick bra inga skador på folk eller bil!! Men killarna fick sig i alla fall en gratis gymtur när de fick pötta bort bilenxD Att de sen fick åka ända hem med mig verkade inte skrämma dem! De hade åkt med värre (eller ja en kille som gjort samma sak) ;) men ja som sagt vi klarade oss å jag har lärt mig att även en rak väg kan vara krokig:D/// tess

Av Tess Dess Nea - 15 juni 2012 12:28

Hej alla glada!Surfade in här på bloggen för några dagar sen (surfade, vem säger så nyförtiden egentligen?!) och hade tänkt skriva ihop nåt gulligt om hur tre trevliga hade en galen sista natten med gänget i Halmstad på studentdagen men så såg jag att ett gulligt djur redan hunnit före mig. Och hon lyckadea täcka in det mesta tror jag, förutom bakistaxin vi tog till stationen dagen därpå (117 kr kostade den mina vänner!). Så vad ska jag skriva om nu? Kanske hur mkt jag längtar efter imorgon! Då får jag äntligen träffa de andra igen och dessutom besöka Tidaholm för första gången i mitt liv, spännande! Ryktet säger att jag kommer få se ett berg o en skog i alla fall!!Annars då? Jodå som Fun. Säger: I'll move back down to this western town, vilket jag nu gjort. Känns väl helt okej än så långe. Det är inte Halmstad eller skolan i sig som jag saknar, det är mina sambos och friheten att ta en absint en toradagskväll om man så vill. Nu är man fast ute i ingenstans, bokstavligt talat eftersom mina kära små hundar virar in mig i sina koppel just nu!! Så kanske ett bra läge att sluta skriva!Hälsningar Dess

Av Tess Dess Nea - 11 juni 2012 16:24

Hej hej! För vi har tagit studenten!!!!!:) ja så är det vi tre trevliga är nu på väg ut i vuxenvärlden! Helt sjukt! Precis som de sista veckorna nere i Halmstad!:) meny tre trevliga klarar sig alltid! Kan även glädjande säga att vi klarade oss igenom en dödlig dos absint på studenten:) något vi hade rätt att fira med kan lite så här småstolt säga att mamman och städgalningen i familjen hade bäst betyg i hela skolan!!!! Tror burken också var extremt stolt över detta men alra stoltast var nog ändå snusan som verkade vara hennes nya kärlek!:) Men nu är Halmstad ett minne blott Svesson har redan packat ihop sitt liv och flyttat hem och snart väntar ett flyttlass även för mig! Men jag kommer alltid ta med mig de tre trevliga å våra upptåg! Sen fick jag ju ett presentkort på breakedowns också så lär ju inte dröja så länge innan jag utnyttjar detta!!!:)<3 Men inte bara jag tar med mig en härligtid! De andra tar med sig en ny vän och jag har ju min högskolestudent (okej det är samma person men vi låter mer populära om vi låtsas att de är minst två olika):D jag lovar att detta inte är sista blogginlägget från mig för att glömma detta vore att ge upp en del av sitt liv och det är jag inte beredd till! Men tills vi hörs igen! Jag älskar er läsare och er tre trevliga (ja jag vet typ samma personer men än en gång låter bättre om folk får tro att ni är fler)! <3////////tess

Av Tess Dess Nea - 1 juni 2012 08:27

Japp, nu är det dags för mig att göra min del av dealen. Sitter här klockan halv nio och har varit vaken i snart två timmar och skrivit på en skoluppgift om journalistiska lagar och regler. Nu tänker ni; va? Hon sa ju att hon var färdig med alla uppgifter? Och liksom nu idag, absolut sista dagen innan betygen sätts på måndag? Detta var innan jag ryck och ville ut och festa igår och efter en lång historia (nej den är egentligen inte alls lång, men jag vill inte hänga ut dig, Svesson) fick jag med mig ett litet djur ut till James och Corner tillsammans med "hela skolan" enligt henne. Fy vad kul vi hade. Men som sagt, nu är det dags för min del av dealen, måste skriva klart den här uppgiften innan tolv, annars blir baksmällan längre och mer plågsam för alla inblandade. Varför sitter hon då och skriver ett blogginlägg mitt i denna panikstressade tid? Det har jag inget bra svar på så det är väl kanske bäst att sluta.


Ha en bra dag!

  

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards