Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Tänk innanför ramarna (inte på en björn, det är farligt)

Av Tess Dess Nea - 16 augusti 2012 17:53

Helt otroligt att jag lyckats hålla mig borta från bloggen tillräckligt länge för att det ska ha ramlat in fyra stycken gulliga inlägg från de andra små djuren. "Väldigt skönt att slippa det där jobbiga Dobermandjuret" har många av er tänkt, men nu är jag tillbaka vare sig ni vill eller inte! Moahahaha.   


Det är bara några dagar sedan jag träffade de två andra trevliga men börjar redan sakna dem så har därför tillbringat dagen med att rama in tusentals foton på mitt kära murmeldjur och min kära surikat, de står så fint uppradade på min TV-bänk och ler hysteriskt mot mig. Det börjar inte alls bli läskigt...................


Anledningen till att jag måste trycka in dessa små söta varelser i träramar bakom glas är för att jag snart kommer att bege mig lite för långt öster ut och sätta bo. Hur mycket man än vill förneka det kommer den gulliga sommaren gå till ända och vi kommer inte att kunna ses lika mycket som förut. Blir allvarligt talat tårögd när jag tänker på detta sorgliga faktum, men hur mycket man än vill spola tillbaka tiden till när vi ägde Halmstad med vår grymma tidning, sjuka internskämt och galna utekvällar så måste livet gå vidare. Det är därför jag måste rama in deras gulliga face och ta med mig till min nya bostadsort så att jag kan fortsätta se dem varje dag som på den gamla goda tiden. Inte för att det finns någon risk att jag skulle glömma dem, nej aldrig någonsin! De finns även inramade/inspärrade i mitt hjärta och därifrån kommer jag aldrig någonsin släppa ut dem, för de är de bästa människor jag kännt i hela mitt liv och jag som jag stolt kan kalla för mina vänner :)<3 älskar er!


Det återstår dock att se ifall känslorna är besvarade efter att jag tvingat med dem på dansband i helgen...... ;)


Hälsningar

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards