Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Tess Dess Nea - 29 augusti 2012 09:20

Hej på er alla där ute! Var ett tag sen jag skrev nu och även om inte lika mycket händer i mitt liv just nu som för de små nollorna dess å svesson så tänkte jag att ett inlägget från en galen surrikat är bättre än inget :D så ja vad händer då mig när de andra super skallen av sig (haha det gör de nog inte för jag vet att båda är riktigt ansvarsfulla numera ingen absint här inte, å Svenssons lilla nollning har ju inte ens börjat)? Jo det ska jag säga er! Jag ska bli sambo!! Eftersom lägenheter är svårt ut av bara (förlåt) helvete att hitta så är det enda lösningen! Ett pluss är ju dessutom att den jag flyttar ihop med äntligen förstått innebörden av just ordet sambo (man har ju samma boende?) haha sååå underbart!!!:DMed tanke på detta ska därför jag stökiga theres åka och hjälpa till att städa så jag kan komma åt min lilla låda som jag fått ^^ kommer förmodligen se värre ut efter städningen än innan! Men det gör inget för då ringer jag min egen lilla städgalning som så snällt erbjudit sig att dammsuga när jag inte vågar :D ska kanske be henne sjunga mördarsånger då också så vi lockar dit vår egen sikmördare :DJa förutom detta ska mer hinnas med innan skolan börjar på fredag! Klippning, och konsert, mer packning och synundersökning! Tror detta är mer späckat än mitt schema framöver! Eller ja kanske inte!!! Ingår i alla fall i en fraktion nu!!:D har redan skrivit det ordet till alla jag känner så tänkte att ni stackare borde få höra det också!!:D haha känner mig hög när jag säger det för allt känns så seriöst! Har tom fått så mycket inspiration att jag läste igenom nästan en tredjedel av den första boken!:D kalla mig pluggis om ni vill:D Haha ja detta var kanske inte er mest intressanta läsning! Därför ser jag fram emot berättelser från mina andra små djur nollorna :D

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards