Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Tess Dess Nea - 14 augusti 2012 15:10

Ja eftersom ingen annan tagit tillfället i akt att berätta om vår (tre3vligas) underbara helg så antar jag att jag den nyblivna twitter beroenden får göra detta! Ja så vad har då hänt jo efter att jag flera gånger ställt in olika roliga påhitt pga att jag på något vis lyckats bli sjuk vid de mest olämpliga tillfällen gjordes nu ett sista underbart gulligt försök att samla alla galningar igen! Å denna gången lyckades det!!!:) Som den Sanna mamma jag är lyckades jag tvinga till mig en stuga (eller ja tvinga mig till jag skickade bara ett hotmail.... Haha cred till dess som redan troligen använt detta miljoner år före mig). Å tack vare ett gps läsande mummeldjur hittade vi till den lilla gulliga campingen utanför hova! Ja ni hörde rätt vi var i skabbiga hova! Men ja under resan besökte vi en ännu skabbigare stad.... Vilken? Jo Gullspång denna skabbens skabb stad!! Förutom att vi hittat ännu ett skabb så hittade jag även ett hem! Äntligen! Efter flera månaders letande efter lägenhet kom jag fram till att jag vill bo i ett lusthus pyntat med fiskar! Det enda dåliga med detta är att jag inte kan ha en inneboende! Varför? Jo jag är ju inte själv en! Å inneboende vill ju bo hos en inneboende bara för att få nöjet att diska!!! Så klart!!!:)Men ja! Allt som allt alltså en fruktansvärt lyckad mini semester med de allra bästa! Kan det bero på mini mini golfen (biljarden) som vi aldrig spelade? Nej men alltså skabbet besökte skabbet! En riktigt bra skräckhistoria! Å har ni tur får ni höra en söt vaggvisa om troll av Dess som kan lugna er! Det fick i alla fall vi när vi blev rädda!!!:)<3// Tess

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards