Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Tess Dess Nea - 26 juli 2012 17:26

Hej bloggen!

Idag är det ett murmeldjur som skriver! Japp, ni läste rätt, Svesson is back, även känd som hon som aldrig skriver här. Jag kanske inte kommer att komma ihåg att jag faktiskt skrivit det här utan anklaga mina vänner för att ha stulit min identitet, men det är inget att oroa sig över, jag lider inte av min första minneslucka utan det är bara en släng av solsting. Jag är nämligen inte van vid att solen faktiskt lyser och att det är varmt, faktum är att igår när solen kom fram för första gången på flera månader blev jag så chockad att jag drog med mig Dess (har jag nämnt vilken sjukt underbar, söt, smart, gullig människa hon är?? och att hon är bäst??!) o gick på bio. Eftersom vi inte vet hur man ska bete sig bland folk var vi tvugna att boka hela biosalongen för oss själva så vi kunde sitta o skratta o prata o skrika åt hur gullig filmen var. "Du kan dra åt helvete och komma tillbaka när du är snäll!". Japp så är det.


Sedan gick vi till en djurpark i Slottskogen där vi såg sälar o pingviner o älgar o kaniner o hjortar o hästar o gåsar o getter o salta godisar. Ja, det var sånna där salta katt-godisar som någon tvingade på Nea eller nej, jag menar ju mig.... ;) Det var gulligt fram tills då, för då började det gå utför. Och det var väl lite tur att det gick utför för det var väldigt jobbiga backar som vi gick i, men det gick utför även rent socialt för det finns tydligen fler människor som inte vet hur man beter sig bland folk. Det slutade med att Dess fick panikartat börja springa därifrån, och jag följde tätt efter. På grund av sekretesskäl kan vi inte avslöja mer än så, men jag lovar du söta Surikat som läser detta att vi ska berätta hela historien för dig när vi ses nästa gång. 


Och när är det? Jo, på måndag! Då blir det Söderköping :D


Hälsningar från...... ja... vad hon nu heter. 

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards