Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Tess Dess Nea - 1 juli 2012 17:25

Hej alla djur och människor (om det är några sådana som läser denna blogg, gissar att det är mest djur...)!


Det är er Dalsländska vän som skriver idag. Anledningen till att jag kallar migsjälv för det är att idag, 1 juli, har jag och de andra två trevliga absolut ingenting med Halmstad längre att göra. Allas lägenhetskontrakt har gått ut, varenda liten pryl, vartenda minne och varenda dammråtta vi bidragit till i vårt fantastiskt gulliga hem är urstädat. Nu står dörrarna öppna för nya djur (eller människor) att skapa sina minnen där, men en sak som är säker är att denna bloggen får de aldrig! Moahahahahah vet att ni vill ha den. 


En annan sak som är säkert är att det ska krävas mer än en helg av kontaktsvårigheter för mig att släppa de andra två trevliga ur mitt liv. Har lidit av både murmeldjurabstinens och surikatabstinens denna helgen och har desperat försökt få kontakt med dem så de kan ge mig en liten dos av den starkt beroendeframkallande drogen jag behöver för att överleva, gulliga sms och att skrika "aaaaaa" i en telefonlur. Dock har mina försökt gått sådär eftersom alla befinner sig ute i skogen utan mottagning såhär på sommaren, men jag vet i alla fall att de lever! Och det kan jag leva på länge. I alla fall fram till FREDAG då jag får träffa dem igen. Bara 5 dagar kvar!!!!!


Hälsningar,

 Dess  

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards