Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Tess Dess Nea - 5 juli 2012 15:23

Hej alla små djur där ute! Surrikaten här (ja finns väl bara en surrikat som faktiskt kan logga in på denna blogg så jag tror ni vet vem jag är) :D så vad händer då i mitt liv som får mig att vilja skriva här? Ja just nu är det bristen på skeenden som lockar hit mig!:) sen är en andledning så klart att jag inte kommer ha tid att blogga imorgon för då smäller det! Ja ni tror rätt! Tre trevliga kommer då vara back om track och träffas för att kolla in lite sköna artister på en festival!!!!:) längtar ihjäl mig efter de små men snart snart då jävlar blir det galet!!!:) å då får jag äntligen slippa den sjuka abstinens jag känt över att inte ha kunnat träffa de små på flera veckor (eller ja en av er har jag ju träffat och den andra har jag torterat per telefon) , men det blir aldrig riktigt det samma utan de tre trevliga samlade i samma rum, eller buss, eller tåg.... Eller ja ni fattar vi ska vara på samma plats!!!:) vill även tillägna ett sätt att komma på vad jag heter till denna blogg^^ tycker det passar bra! Det är nämligen bara att räkna så är jag där! Ett två tres! (så kan ni lista ut vad jag heter?) :Då precis som jag finns där om jag räknar så här vet jag att de andra två på denna blogg finns där för mig och jag där för dem!!! Något de lär märka imorgon då jag ska ta tillfället i akt att bete mig som jag alltid gör i närheten av dem! Ja precis ni två ni hörde rätt jag ska tjöta höl i hövet på er!!!:D <3. // Tess

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards