Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Tess Dess Nea - 11 maj 2012 09:24

Hej alla läsare! Ni där ute måste ha undrat vad som flugit i mig. Är det verkligen sant? Ska galningen ge sig på ett annat blogginlägg bara dagar efter det förra? Och svaret är ja det ska jag, manisk som jag är.   Kan glädja er med att jag inte vaknade gåtandes inatt som jag gjorde härrom natten, började seriöst undra om det inte var åtminstone ett litet fel på mig då. Skrek inte heller åt en gubbe som satt i min bil vilket vissa har för vana att göra i sina drömmar.  


Så anledningen till denna bloggning? Jo självklart var det för att roa er, inte alls något så själviskt som att skingra tankarna från uppgiften kring hälsa vi fått i skolan. Så skulle jag aldrig göra. Men trots att jag sitte här med världens uppgift kan jag ändå glädja er med att jag inte fått min dagliga dos av depression.... än. Ni som känner mig vet att den kommer väl nån gång (kanske om 4 minuter?, uttjatat skämt men fan va fint det är!)  


Har inte heller idag skrikit över en helt tågvagn, åtminstone inte några förbjudna ord!  Vet att det låter stört men ibland får jag som sagt mina ryck. Kanske något jag borde ta upp i min uppgift om hälsa? Enda problemet är att jag blir rädd att de ska låsa in mig i ett rum och kasta bort nyckeln, men så kan det gå när haspen är på. Kanske kommer jag tom med i ett program på kanal 5, eller kanal 5 play!   skulle vara riktigt roligt.


Men av rädsla för att ni ska bli allvarligt rädda så känner jag att det är bäst att avsluta när man fortfarande har någon heder kvar!


Ha det bäst!

// en manisk person också känd som    

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards