Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Tess Dess Nea - 8 maj 2012 17:38

Hej alla trogna läsare (vad är ni uppe i nu? Fyra kanske?) :D nu var det riktigt länge sedan jag bloggade men efter lite tjat är jag nu alltså äntligen tillbaka :) så vad har då hänt i allas våra liv här nere? Ja det känns som om våra liv just nu går ut på att bara vara ledsna över det fina vi faktiskt har! Men på något vis känns det bra att vi alla känner samma panik (nej jag menar inte mig själv den här gången , även om ni som känner mig vet att jag är paniken själv) :) men i alla fall, studenten börjar närma sig och vi tre3vliga ser ett slut på tiden tillsammans, men jag kan lova er att aldrig släppa de andra ur sikte! Har allvarliga planer platt sätta upp övervakningskameror i deras hem och sätta in spårningssändare i deras mobiler! Nej jag är inte alls creapy :p men i alla fall vi tre trevliga har blivit en riktig familj och det släpper man ju inte i första taget!:) nu börjar jag tro att jag lyckats deppa ner er läsare också så lika bra att försöka byta samtalsämne:) idag ska vi faktiskt få träffa alla skådespelare till vår pjäs, eller ja de andra har ju redan träffat dem men jag ser fram emot att se vilka de valt ut!:) förutom detta vet jag inte ordet hänt så mycket mer förutom att den lilla ocoola skribenten hittat pojkvän (eller ja gamla nyheter kanske eftersom det var en månad sedan, men jag har ju inte haft tid att skriva sedan dess) tack vare en underbar matchmaker (nämner inga namn Bori men allt är ditt fel) ;) och sen har vi fått erfara att det finns en liten sångfågel ibland oss, som sjunger utan musik (nej menar inte alls dig dess) :) och bara så ni vet finns det allvarliga planer på att slakta någon i huset (stackars mig) :,( så ser ni något konstigt kött i köttdisken ät det inte! Det kan vara NÅNG skadligt!:) men i alla fall ha det bäst och se till att inte bli allt för ledsna eller rädda för mitt inlägg///// Tess

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards