Alla inlägg den 7 april 2011

Av Tess Dess Nea - 7 april 2011 16:05

Efter att ha läst Dessirées bedjande inlägg kunde jag inte göra annat än att skriva    Frågan är bara vad jag ska skriva om... Jo idag har vi haft en lärorik dag då vi fick lära oss att journalister inte ska arbeta med reklam, tror i alla fall det var vad läraren ville få fram... Linnéa blev nog lite besviken eftersom hon ville välja Design och information, men jag och Dess och några till i klassen blev glada, nu kanske den där journalistfördjupningen drar igång. Man var nämligen tvungna att vara åtta i klassen för att den skulle gå (kursklassen alltså, hade det vart klassen hade vi ju klarat det) ;p Efter detta forskade vi inför en debatt vi ska ha imorn, om olika energikällor. Behöver jag säga mer? Nej tror inte det   

Sen gick jag till trafikskolan, konstigt nog misslyckades jag med växlingen trots att det är det enda jag tränat på.... Men men ska dit på torsdag igen och då ska det gå bättre! Ha det gött alla läsare (Dess, och ni andra som hittat hit)


//  Tess







Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards