Alla inlägg den 6 april 2011

Av Tess Dess Nea - 6 april 2011 21:34

Hej folket!

The return of Tree Trevliga är äntligen här, vi vet att ni har saknat oss ;)


Vi har haft det finemang, tackar som frågar!

Linnéa har revolutionerat hela Tidaholm med sina avslöjande artiklar  till politikerna, Theres har fotat galna, sjungande 1500-tals människor och jag själv har skrivit artiklar, notiser, reportage och krönika på Vänersborgaren.


Men nu är vi tillbaka. Utvilade och redo för skolan igen!

Nästan i alla fall. 


Sedvanligt var det dags för drama idag som varje onsdag, och man går alltid där ifrån med ett leende på läpparna. Speciellt när man får spela en liftare med aggressionsproblem.


Nu tycker jag att Theres o Linnéa kan komma på något kul o skriva, så jag kan få bli den första läsaren på denna bloggen utan att känna mig dum för att jag läser mitt eget!


// Dess  

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards