Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Prov!!

Av Tess Dess Nea - 15 november 2011 18:53

Ja som rubriken säger har jag idag satts på prov. Först ett vanligt prov, alltså ett man gör i skolan. Okej jag satt inte på det men ni fattar. I alla fall, religion handlade det om eller ja rymdvarelser (ja provet gick helt sjukt ut på att förklara kristendom och judendom för rymdvarelser). Vet inte riktigt hur det gick eftersom jag inte vet om rymdvarelserna fattar svenska. Men i och för sig vet jag inte ens om de skulle fatta det om de trots allt kunde svenska. Men ja ja vi får se.   


Idag har jag och Linnéa fortsätt den räd bland affärer i Halmstad som vi påbörjade igår.    Alla är faktiskt jättetrevliga (eller ja det finns några undantag men det är bara ett fåtal) och man får liksom en kick av att gå runt och prata med alla. Vi har inte fått något klart ja än men förhoppningsvis kan nån liten affär höra av sig! För er som inte fattade det var detta prov två.


En annan sak jag bara måste berätta gäller den undersökning jag och Linnéa idag gjorde. Det var en riktigt stor undersökning och den tog lång tid (faktiskt nästan fem minuter). Det var nämligen så att jag fick en plötslig lust att se vem som skrivit mest på bloggen. Nu var det väl inte riktigt det jag kollade upp i och för sig så undersökningen failade lite... Men men jag fick reda på vem som skrivit minst! Denna plats vann nämligen Linnéa. Detta lilla svin har nämligen bara skrivit ett ynka inlägg här under hela den här tiden! Så avslutningsvis vill jag nu sätta Linnéa på prov och se om hon antar utmaningen och skriver något mer inlägg!  


Ha det gött!

//   Tess 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards