Direktlänk till inlägg 10 november 2011

När man minst anar det....

Av Tess Dess Nea - 10 november 2011 18:46

Hej! Var ett tag sen jag skrev här kan jag ju ärligt säga. Men efter att hotmailet kommit fram från Dess och efter hennes tjatande, och det faktum att jag tidigare idag sa att jag ska börja ta tag i mitt liv tyckte jag att bloggen var ett bra första steg så här är jag nu   Trodde nästan jag skulle få gå hem idag efter att först tåget blivit försenat och sedan bussen (eller ja busssen var väl kanske inte så sen men de två minutrarna gjorde mig orolig). Men som ni alla vet så när man minst anar det kommer det en skabbig, skabbig, skabbig skabbig buss (eller ja).


Har under veckan börjat bli orolig för den telepati som verkar finnas mellan alla LBS elever. Jag tyckte min idé till projektarbete var speciell och näst intill briljant men så får man reda på att alla i Skövde kommit på samma briljanta idé, en galen spökbok. Så även om alla inte tror på spöken borde man tro på LBS anden (ett ord som lilla Dess uppfunnit).Och i helgen blir det till att jobba med projektet som LBS anden skapat.


Känns för övrigt riktigt skönt med helg! Den behövs nog eftersom prov, redovisning och en "räd" bland företag i Halmstad väntar nästa vecka då vi behöver annonsörer.


Ha det gött alla läsare (ja jag menar dig Dess)

///  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards