Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Tess Dess Nea - 31 oktober 2011 15:07

Det kan tydligen inte vissa andra. Färsch o Svesson har inte uppdaterar något här trots mitt hotfulla mail (det var ett hotmail, haha). Kanske beror det på att de inte har något att skriva, eller så bryr de sig inte något nämnvärt. Frågan är hur mycket jag har att skriva egentligen, eller hur mycket jag bryr mig...


Det finns andra som inte heller fattar en vink, och då menar jag en riktig vinkning, en sådan här:  

Eller det är snarare att de missupp-fattar vinken, för den är egentligen inte till dem. Färsch har råkat ut för detta missöde några gånger, med sist gång var det min tur och då tog jag med mig seden till Halmstad, där miss-vinkningen har etablerats. Vi vill ju inte nämna några namn här i bloggen, för vi vill inte hänga ut någon inför de hundratdals som (inte) läser den här bloggen, men ett litet djur viskade i mitt öra att det fanns två platser nära varandra som hette Mårtenshög och Ådalen. Så ni vet.


Höstlov är det som står på schemat just nu, så jag ska hösta och lova lite nu.


Bästa välmåendeönsklingar,

//  

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards