Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Illerattak!!!:)

Av Tess Dess Nea - 27 juli 2012 17:54

Galen surrikatadvokat dödad av illegala illrar! Ja så kommer det stå på min dödsruna - kanske! Ja om ni inte förstått det är det ett litet djur som återigen hittat till denna blogg! Just nu sitter jag av tiden i ett fängelse, mitt andra hem och väntar på att ngn galning ska komma hit och köpa det så vi kan bo tillsammans! Det är sånt man får räkna med om man köper någons andra hem! En oinbjuden husgäst!!! Å kanske ett gäng illegala illrar! Nej jag skojar inte! Mitt under arbetspasset kom ett helt gäng av dem hit! Deras avsikt? Först trodde jag det var att döda mig! Men nej så verkar inte vara fallet! Med hjälp av dessa och ett visst doberman liknande djur lyckades jag nämligen hålla mig vid liv! Så tack!!!!:)<3 Men ja nu nu väntar ett liv av semester eller ja i alla fall en månad! Vad händer då? Ja förmodligen lär jag hallucinnera fram mina illrar igen!!:)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards