Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Hög som en flygande muffins

Av Tess Dess Nea - 9 juli 2012 23:18

Hallå världen! 


Dass Däss is back. Ja, det är det nya nu att skriva "Dass" innan allt, inte för att vi blivit bedeutschade utan för att vi tycker att allt är skit. Haha nädå!! Har varit med om en gullig helg med grymma Törebodafestivalen, en tragisk upptäckt att jag inte kan bedömma skillnaden på folks händer, en supergullig glassfika + rundvandring längs minnenas allé i Skövde med Dass Tess så jag har tankat tre3vliga-kraft så det räcker ett bra tag framöver! Dock behöver jag inte vänta länge eftersom jag ska trackassera en söt sak igen redan på onsdag, älskar att vi äntligen har lite ledigt samtidigt :)


Ytterligare gulliga planer håller på att smidas, planerar en tripp till den sötaste staden i Sverige med de sötaste människorna i Sverige! Sedan har nya uttryck myntats, nämligen anti-skitso vilket förmodligen kommer leda till livstids inspärrning när vi beger oss iväg på denna roadtripp :) för att förklara det enkelt så är det två människor som envisas med att sitta i knät på varandra för att de tror att de är samma person och det blir lite jobbigt att förklara för polisen... Men man kan ju alltid hoppas på att någon går skallgång på Skövdes gator med en brödbit/flygande muffins för att hitta en viss uteliggare som det råder stridigheter om i frågan över hans exsistens eller inte...... Ja sånna här flummiga historier kan man producera med en älskad surikat i andra änden på smskonversationen om man vill! Och får ni inte nog av dessa galenheter kan ni ju vänta tills boken kommer ut i affärerna inom en mycket snar framtid! Vänta inte allt för länge bara för risken är att de tar slut. Eller ja, det är mer ett faktum än en risk, de kommer ta slut, precis som detta blogginlägg!


Hejdå, godnatt, på återseende och hälsningar från

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Dess Nea - 16 maj 2013 16:15

Hej alla galna förföljare!:) ja ni kan inte va många nu! Förmodligen bara en duschskrapa och en uggla:D men det räcker! Som den lilla Dess sa man är ju lite patetisk ändå, och utan duschskrapor och galna djur går det inte att leva. Så ja jag är nöjd ...

Av Tess Dess Nea - 14 maj 2013 11:23

Ibland måste man försöka se de små sakerna i livet. De jättejättesmå. Typ myror och kryddor. Eller dvärgar och vättar. Eller helt enkelt de där detaljerna som gör att livet faktiskt rullar på ganska smärtfritt. Som att man har en helt fantastisk vatt...

Av Tess Dess Nea - 24 april 2013 18:14

Se upp allihopa för här kommer en mummeldjursattack!!    Jaa, som de andra två delarna av tre3vliga redan hört har jag efter mycket panikande och funderande bästämt mig för att byta program, så om fyra månader flyttar jag förmodligen  hem till mina f...

Av Tess Dess Nea - 3 mars 2013 17:16

Att vara hemma i den lilla hålan en helg som denna kan erbjuda mycket! Jag har blivit hembjuden till en herre jag mötte i trappuppgången (han var 90+ och jag sa artigt nej men "tack ändå") jag och en viss val gjorde det spännande nattlivet osäkert me...

Av Tess Dess Nea - 8 januari 2013 17:29

Ja precis som den här rubriken undrar ni nog vad det tagit åt mig. Jag menar är inte den här bloggen bara ett tyst rum, precis som innan ett eko väcks och det blir ett ekorum? Men nej nu gör vi ett avbrott i tystheten. Känner att det är dags nu och s...

Presentation

Hej och välkommna till vår blogg!
Vi som skriver här är tre galna tjejer som flyttat till Halmstad för att gå på Ljud och Bildskolan. Följ vår vardag i skolan, med vännerna och på våra rundturer i den nya staden!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards